måndag 7 oktober 2013

Fullt upp.

Insåg att jag inte skrivit här på väldigt länge och kanske borde göra det. Har mycket att handskas med just nu eftersom jag gått ut på praktik och går enligt schema så det är mycket nu framöver och lite tid till datorn. Så min "vanliga" blogg går såklart i första hand och min familj så det har varit lite segt med denna.

Dessutom funkade det inte med den där tjejen jag hade som flickvän eftersom ett gammalt Ex la sig i och förstörde eftersom hon fortfarande har känslor för mig men inte accepterar att jag är polyamorös. Därför är ju inte hon intressant för mig som partner och när jag då hittade J och blev tillsammans med henne var det inte okej för mitt Ex. Så nu har jag bara min man och det är mer än lycka för mig, även att mitt mål är att också ha en flickvän.

Fast jag tar det som det kommer, kanske inte lättast i en liten stad som jag faktiskt bor i och kanske ska försöka hitta någon som är lite äldre. Eftersom yngre vill vara lite mer fria och inte riktigt kan binda sig på samma sätt som jag redan gjort med dotter och man så.

Nu tar jag livet som det kommer och eftersom det just nu är mycket så får allt vara som det är. Dyker någon upp så välkomnar jag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar