onsdag 23 oktober 2013

Videoklipp.

Ett klipp ni bara måste se!!

Som Adriana Skarped i det här inlägget säger om att när man är öppen med att vara poly eller har ett öppet förhållande så kan det inte vara riktigt kärlek med den man har primär relation med. Jag kan skriva under på att det är verkligen inte så. Jag älskar min man över allt annat och jag har till och med en liten dotter med honom och vill ha fler barn med honom. Vi har byggt ett liv tillsammans och han har hjälpt mig att inse att det inte är något fel på mig eftersom jag faller för andra tjejer när jag är med honom. Jag är helt enkelt poly och han har fått mig att inse det och han stöttar mig till hundratio procent.

Efter att vi nu tillsammans har sett ett antal avsnitt av serien Polyamory: Married and Daiting och han har sett lite hur dom lever som flera så har han sagt att han är imponerad och väldigt nyfiken på att leva på det sättet. Att jag skulle ha en flickvän levande tillsammans med oss som vi delar allt med. Det har också fått honom att pusha på mig lite att försöka hitta en tjej eller kvinna att kanske börja dejta. Det får mig att känna mig extra lycklig och trygg i min relation till min man.

Utan min man skulle jag aldrig ha kommit såhär långt med att komma på vem jag är, dessutom under dessa tre år vi varit tillsammans har jag utvecklats mer än under hela min tonår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar