lördag 20 juli 2013

Strul.

För en vecka sedan så festade jag och min livspartner tillsammans med några vänner och en gammal flört till mig som jag åter fått kontakt med. Det hela slutade inte så oväntat med lite sex och jag hade för första gången på nästan två år tjejsex igen. Det var underbart och jag älskade verkligen varje sekund av det. Det bästa av allt var att jag hade känslor för henne och hon för mig. När vi låg där och bara gosade helt själv sa hon att varje gång hon träffade mig så kände hon sig nyförälskad och mitt hjärta slog dubbla slag, om inte mer.

Tyvärr är det också en vecka sedan jag sist pratade med henne. När alkoholen gått ur hennes kropp mådde hon dåligt över allt som hänt, dels för att hon hade kille och kanske också för att hon ansåg att det som hänt var fel. Hon har fått för sig att min livspartner gjort saker mot henne när hon däckat, fast hon gick ifrån festen över en timme innan vi begav hos hem.

Så nu mår man allmänt dåligt och har gjort sedan dagen efter. Det var ett underbart möte och jag kommer bära med mig den känslan länge, men jag kommer framöver vara lite mer försiktig med vad jag gör med en annan människa när det finns alkohol inblandat.

Det enda positiva utav allt detta efteråt är väl att jag fått kontakt med en av henne vänner och nu pratat lite med henne och förhoppningsvis funnit mig en riktigt bra vän där istället. Det återstår att se, men verkar i alla fall lovande och det gör mig bättre till mods.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar