tisdag 13 augusti 2013

Att förundras.

Ibland kan man undra om det man länge sökt efter alltid funnits framför näsan på en hela tiden. Det är nämligen så att jag har börjat prata lite mer med en vän som jag lärde känna i samband med att jag blev tillsammans med min man. Eftersom hon antagligen kommer att återkomma en del i bloggen framöver kan vi kalla henne för M. Hur som helst så gjorde M slut med sin flickvän för ett litet tag sedan eftersom M´s flickvän tydligen hade fallit för en annan tjej, en gemensam kompis till dom.

Som dom allra flesta så blev M deprimerad över det hela och är fortfarande nere av det. Jag tänkte att det kunde muntra upp henne att kanske omges av lite glädje så jag började prata lite mer med henne, erbjöd mig att åka förbi henne med dottern och sådant för att pigga upp.

Hur som helst så vet jag att i början av min och mannens relation så visade hon tydligt att hon hade ett visst intresse för mig och jag gillade det och fick såklart ett intresse för henne också. Jag attraherades av henne och kanske lite små intresserad också, minns inte mer än att jag fann henne oerhört intressant på ett sexuellt plan.

Sedan trodde jag att hennes intresse för mig hade svalnat av, eftersom jag inte uppfattade att det fanns någon attraktion kvar. Min har i alla fall funnits kvar igenom åren, även fast den kanske svalnat av lite mellan varven. Nu har vi i alla fall småflörtat lite med varandra och jag har fått veta att hennes attraktion alltid funnits kvar och är fortfarande där, liksom min.

Så när jag träffade henne senast så gav jag henne en kyss, det kändes rätt för oss och båda. Vi känner att vi vill mer, trots att båda är blyga och lite nervösa. Jag berättade i alla fall för henne om att jag är polyamorös och hon kollade upp det på nätet. Hon dömer mig inte och verkar inte ha problem med att jag har min man, som hon även är vän med.

Ikväll ska jag iväg till henne och vi hoppas att det ska hända något båda två, men är lite osäkra och nervösa. Fast vi har gemensamt kommit fram till att vi ska bara mysa, kyssas och umgås och sedan se vart det leder. Så jag håller tummarna för att detta går åt rätt håll, för min attraktion blir bara starkare och kanske finns det även lite mer som växer fram och man vet ju aldrig om det finns chans till något mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar