fredag 6 september 2013

Flickvän!

Under tiden jag flörtade med min gamla vän, som sedan gick åt skogen. Fick jag kontakt med en annan tjej som jag bara lärde känna som vän. Sedan blev det att vi började små flörta med varandra lite grann på mess och kommenterade mycket av varandras bilder. Idag träffades vi för första gången och det var riktigt mysigt.

Dels så fick jag massor med pussar ute på balkongen, sedan låg hon bredvid mig i soffan och jag höll om henne. Killade henne i nacken och över ryggen, sedan gav hon mig en kyss och pussade mig ner på nacken.

Så efter att hon hade gått hem och vi skrev massor mer, så skrev hon att hon ville vara min flickvän. Vilket kändes helt okej och jag vill verkligen det. Så nu har jag alltså både en man och en flickvän. Känns väldigt bra, men får se hur det utvecklas framöver.

1 kommentar: