tisdag 11 juni 2013

Anonym blogg.

Nu är det så att jag är poly men har ännu inte kommit ut längre än att den jag delar mitt liv med vet. Eftersom denna sida är till för att jag ska kunna skriva av mig, utan att någon jag känner får veta vem jag är kommer jag inte skriva allt för mycket info om mig eller min familj. Ni kommer få veta lite om hur det ser ut runt omkring mig för att kunna förstå hur jag lever och så vidare, men det kommer inte komma ut bilder där någon kan kännas igen, eller några namn. Utan min familj kommer bara vara familjen eller några smeknamn på dessa som ingår i den.

Min familj består i alla fall utav mig, min sambo som är en man och vårt gemensamma barn + ett bonusbarn. Jag ska fundera ut ett fint smeknamn till alla dessa och det kanske tar några inlägg innan jag kommer på något bra. Men detta är bara ett första inlägg och nästa kommer väl handla lite mer om mig och hur min situation ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar