lördag 15 juni 2013

Fylls utav glädje.

Hittade ett underbart inlägg om en person som äntligen kommit ut som poly och jag tycker att alla som har funderingar kring allt detta eller känner att poly är något som definierar dig, men du som jag gömmer dig, borde läsa detta underbara inlägg. HÄR!

Jag kan inte annat än säga att jag beundrar denna människa och hoppas att jag en dag kan skriva ett sådant inlägg, öppna upp denna bloggen och visa vem jag är som gömmer mig här bakom ord och anonyma bilder.

1 kommentar:

  1. Awh tack, vad fint det känns att någon blir glad och hittar styrka av att läsa det jag skriver. Du kommer också att våga komma ut en dag, det är jag säker på! Bara att över huvud taget skriva ner dessa tankar, även om det är anonymt, är ett stort och modigt steg. Jag finns här om du vill ventilera eller diskutera något!

    SvaraRadera