söndag 23 juni 2013

Lite tom.

Har inte skrivit något här sedan några dagar tillbaka. Har ju varit midsommar så har haft mycket att göra för den skull och igår var en dålig dag bara. Kan tyvärr inte skriva så mycket om det utan att det känns som att någon kan lista ut vem jag är. Men av flera olika anledningar har jag ibland väldigt dåliga och grå dagar. Har inte haft något på länge, om man bortser från igår. Så det är rätt okej på den punkten, men extremt dålig var det igår.

Är lite tom på vad jag skriva, har mycket tankar men alldeles för många för att jag ska veta vart jag ska börja. Det är son ett nystan med tusentals ändar som sticker ut och man vet inte riktigt vilken man ska börja dra i för att få ut allt, men jag ska försöka skriva några inlägg här i veckan som kommer. Kanske skriver dom till en början utan att publicera, bara för att få ur mig mycket. Sedan ska jag sortera så det kommer i rätt ordning innan jag lägger ut det, men det kommer nog komma en hel del. Om jag orkar vill säga.

Finns inte så mycket tid att skriva på när man har ett busigt och livligt litet knyte som gärna leker massor just nu. Och kan inte lämnas ensam eftersom klättra är nya hobbyn, överallt och på allt som går. Så man är extra vaksam och jag försöker odla ögon i nacken för att klara av vardagen. Dessutom har jag en till blogg där jag inte skriver anonymt och den går faktiskt före, så det blir någon liten stund över ibland då jag kan skriva här.

Men jag återkommer till veckan och förhoppningsvis med massor av intressant läsning för er (om det ens är några) som läser min lilla blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar